Kennismakingsgesprek | 30 minuten | Gratis |
Intakegesprek | 90 minuten | € 105,- |
Losse sessie Coaching | 60 minuten | € 85,- |
Losse sessie Rouw/Verliescounseling | 60 minuten | € 70,- |
Je kunt in de tabel naar rechts scrollen om de tarieven te zien.
Coach-Pakketten
Na een kennismaking kun je in plaats van het reguliere losse uurtarief nu ook kiezen voor een voordeliger commitment-pakket. Hiermee kun je een kort of iets langer traject afspreken voor een aantrekkelijke prijs. Ook is het mogelijk om in aansluiting op een traject een 8-uren strippenkaart te nemen welke eveneens voordeel biedt en een jaar lang geldig is. Zo kun je in de periode na een traject makkelijk tussendoor een uur of langer langskomen wanneer daar behoefte aan is en ontvang je wederom een mooie korting.
Pakket I
Lucht je Hart & Maak een Start
* 1op1 Coaching in Schoonhoven
* Een ruime anderhalf-uurs intake met veel aandacht voor jou en het coachdoel.
* 2 oplossingsgerichte coachsessies van een uur.
* Verslaglegging van aandachtspunten.
* Extra ondersteuning middels Whatsapp gedurende het traject.
245,-
Pakket II
Explore & Pak door
* 1op1 Coaching in Schoonhoven
* 5 diepgaande coachsessies van een uur
* Samen op zoek naar mogelijkheden en vaardigheden en de toepassing daarvan
* Verslaglegging van aandachtspunten.
* Extra ondersteuning middels Whatsapp gedurende het traject.
350,-
Sessie Strippenkaart (alleen verkrijgbaar in aansluiting op een traject/1 jaar geldig)
* 1op1 Coaching in Schoonhoven
* 8 losse sessies van een uur
* Vertrouwde aanvulling op eerdere gesprekken.
* Whatsappondersteuning in overleg.
554,-
Prijzen zijn inclusief BTW.
Afzeggen of verzetten van een sessie
Afspraken dienen 24 uur van tevoren afgezegd te worden: dit is kosteloos. Indien dit niet gebeurt kan het tarief van de sessie in rekening gebracht worden.
Klachten & Geschillen
De wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ)
Met ingang van 1 januari 2017 heeft de overheid besloten dat u als cliënt van een zorgverlener makkelijk en toegankelijk uw klacht moet kunnen delen. Het doel van deze wet is dat u als cliënt feedback moet kunnen geven over de zorg die u ontvangen hebt, zodat de zorgverlener kan leren van uw bevindingen en deze kan verbeteren. Deze wet maakt het voor u overzichtelijk wat de stappen zijn die u dient te bewandelen om uw klacht kenbaar te maken.
De WKKGZ geldt voor alle zorgaanbieders. Zowel voor zorginstellingen als zelfstandige beroepsbeoefenaren, zoals praktijkhouders.
Binnen deze wet is sprake van een drietal te onderscheiden stappen:
Een klacht maak u in eerste instantie bespreekbaar bij uw behandelaar.
Leidt dat niet tot een oplossing dan neemt u contact op met mijn beroepsvereniging en zij zorgen dat een klachtfunctionaris in actie komt. Deze kun u toegewezen krijgen door het klachtenformulier door te sturen naar mijn beroepsvereniging CAT Collectief Alternatieve Therapeuten. Registratienr.: BO nr.: 85532022-09-26.
Indien de Klachtfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kunt u ervoor kiezen om uw klacht voor te leggen aan een geschillencommissie. Hier vind je de procedure en verdere informatie zoals kosten https://www.degeschillencommissiezorg.nl
Als de geschillencommissie een uitspraak doet dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan nemen.
Ik wens u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht u vragen hebben over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben hoor ik dat graag.
Waar mensen werken kunnen er misverstanden ontstaan, ik wil dat u weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht u feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dat graag van u.
Laatst gewijzigd: 27 augustus 2022
Alle rechten voorbehouden | Petra&
Waagstraat 3, Schoonhoven